Aктивности

Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28

Инстаграм

Број посетилаца

unknown 47% unknown
Serbia 44% Serbia
Germany 4% Germany
United States 2% United States

Total:

36

Countries
01148357
Yesterday: 72
This Week: 75
Last Week: 771
This Month: 1,127
Last Month: 1,459
НАША ШКОЛА ЈЕ ДОБИЛА ОЗНАКУ - ДИГИТАЛНА ШКОЛА -
УВЕДЕНА ЈЕ ЦЕЛОДНЕВНА НАСТАВА
ОТВОРЕНА СУ ДВА НОВА ДИГИТАЛНА КАБИНЕТА
ЗВАНИЧНА ПЛАТФОРМА НАШЕ ШКОЛЕ ЗА УЧЕЊЕ НА ДАЉИНУ
УРАЂЕНА ЈЕ КОМПЛЕТНА РЕКОНСТРУКЦИЈА ШКОЛЕ

28.06.2021.

ПРЕЗЕНТАЦИЈА О ИСТОРИЈАТУ НАШЕ ШКОЛЕ
 
Поводом 650 година од оснивања Крушевца, ЦСУ је организовао конкурс "Историјат школе коју погађамо".
 
Наша школа је учествовала на конкурсу и представила се презентацијом која упознаје гледаоце са Надом Поповић, првим годинама рада Школе и значајним догађајима у претходне 63 њеног постојања.
Презентацију је припремио Стефан Зубић, ученик 6/6, а ментор је Биљана Гајић, професор српског језика. Презентација "Историјат школе коју погађамо"

27.06.2021.

ПРЕЛИМИНАРНИ РЕЗУЛТАТИ ЗАВРШНОГ ИСПИТА


21.06.2021.

ЗАВРШНИ ИСПИТ

У 8:30 обавезан долазак ученика у школу.

23.06.2021. у 9:00 - српски језик

24.06.2021. у 9:00 - математика

25.06.2021. у 9:00 - комбиновани

Списак ученика по учионицама


30.05.2020.

СВЕЧАНА СЕДНИЦА НАСТАВНИЧКОГ ВЕЋА

Школа је 25. маја обележила 63 године постојања, уз поштовање противепидемијских мера. Уместо свечане академије припремили смо презентацију која на шаљив начин говори о нашим изазовима у успесима у току ове школске године. Песму Бој са ковидом написала је Татјана Јочић Сикетић, професор српског језика. Улоге су поделили и ученици и наставници, а презентацију је режирала Биљана Гајић, професор српског језика.


24.05.2021.

У СУСРЕТ ДАНУ ШКОЛЕ
 
ОШ „Нада Поповић“, пригодним програмом и у складу са епидемиолошким мерама, сутра, 25. маја, обележиће 63 године постојања 63 године постојања, запослени и ученици ОШ ”Нада Поповић” обележиће у просторијама школе, због актуелних епидемиолошких мера. Дан школе је уједно прилика да се сумирају постигнути резултати рада у години короне. Упркос изазовима са којима су се сусретали протекле године, ученици су наставили да нижу успехе, а њихови постигнути резултати сврставају школу у ред најбољих по успешности на различим такмичењима. Свечане академије неће бити, због тренутне ситуације изазаване Ковидом19, а програм обележавања Дана школе обухватиће видео презентацију под називом “Бој са ковидом” и свечану седницу наставничког већа.
 
Да подсетимо, ОШ “Нада Поповић” је основана 1958. године. У последњих неколико година, реконструисана је цела школа. Реконструисане су све просторије и фискултурна сала, замењене су водоводне и електричне инсталације. Такође, прилаз школи, школско двориште и школски терени су асфалтирани и уређени. Стара наставна средства су замењена новим, тако да је ова образовна установа добила савремен и модеран изглед, а самим тим, побољшани су квалитет наставе и услови рада."

05.04.2021.

ПРОБНИ ЗАВРШНИ ИСПИТ

09.04.2021. - математика 13:00 - 15:00

10.04.2021. - српски језик 09.00 - 11:00, комбиновани тест 11.30 - 13.30

Списак ученика по учионицама

Ученици полажу по учионицама, у једној учионици може бити највише 15 ученика и 1 дежурни наставник

Сви ученици су у обавези да дођу 30 минита раније и да понесу ђачку књижицу са сликом и потребан прибор


05.04.2021.

Обавештење за родитеље / друге законске заступнике ученика који уписују средњу школу

Портал Моја средња школа представља платформу која Вам омогућава да извршите електронске услуге у вези са пријемним испитом, завршним испитом и уписом у први разред средње школе за школску 2021/2022. годину, за школе чији је оснивач Република Србија, аутономна покрајина или јединица локалне самоуправе, са изузетком музичких, балетских и специјалних школа. На порталу Моја средња школа: https://mojasrednjaskola.gov.rs можете проверити све евидентиране податке за конкретног ученика, али и пронаћи све статистичке податке о основним и средњим школама, као и друге информације које могу помоћи у правилном одабиру будуће школе. Сходно Календару уписних активности, на дневном нивоу можете пратити главне актуелности.

Да бисте користили електронске услуге, потребно је да будете ауторизован корисник. Ауторизовани корисник може бити искључиво родитељ или други законски заступник који има одговарајућа права приступа до података о конкретном ученику, путем налога на Порталу Мој есДневник. Односно, уколико имате налог на порталу Мој есДневник или имате налог на Националном порталу за електронску идентификацију eID.gov.rs, којим приступате порталу Мој есДневник, омогућене су следеће електронске услуге:

1. подношење електронске пријаве за полагање пријемних испита

2. подношење приговора на резултате завршног испита

3. подношење електронске листе жеља

4. подношење електронске пријаве за упис у средњу школу Налог на есДневнику можете добити од разредног старешине у основној школи, а налог на државном порталу за електронску идентификацију можете сами креирати регистровањем на eID.gov.rs. Позивамо вас да, у складу са текућом епидемиолошком ситуацијом, а, пре свега, због здравља и безбедности, користите расположиве електронске услуге у вези са процедурама за упис у средњу школу. Свакако, све захтеве ћете моћи и на стари начин да поднесете, непосредно у школи.

Пријављивање за полагање пријемног испита за упис у специјализована одељења Гимназије Крушевац моћи ће да се обави на два начина:У периоду од 12. до 15. априла 2021. године електронским путем на порталу Моја средња школа (линк mojasrednjaskola.gov.rs) или 15. и 16. априла 2021. године у папирном облику у секретаријату Гимназије


12.02.2021.

ИСТРАЖИВАЊЕ - НАСТАВА НА ДАЉИНУ

Поштоване колеге и колегинице, ученици, родитељи,

Пред вама се налази анализа упитника - Настава на даљину и то резултати, појединачно, наставника, ученика, родитеља и упоредна анализа свих актера. Погледајте како сви ми размишљамо на ову тему, кроз обједињене податке, надам се да ће вам неки од њих користити у унапређењу оваквог вида наставе и учења.

Истраживање - Настава на даљину (родитељи)

Истраживање - Настава на даљину (ученици)

Истраживање - Настава на даљину (наставници)

Истраживање - Настава на даљину (упоредна анализа)


09.02.2021.

УПИС ПРВАКА 2020/2021.

Пријава за упис првака

Детаљније о упису


03.02.2021.

У ОКВИРУ ПРOГРАМСКЕ АКТИВНОСТИ МИНИСТАРСТВА ПРОСВЕТЕ, НАУКЕ И ТЕХНОЛОШКОГ РАЗВОЈА НАБАВКА УЏБЕНИКА И ДРУГИХ НАСТАВНИХ СРЕДСТАВА ЗА УЧЕНИКЕ ОСНОВНИХ ШКОЛА У ШКОЛСКОЈ 2021/22.ГОДИНУ,  ОСНОВНА ШКОЛА ''НАДА ПОПОВИЋ'' У КРУШЕВЦУ

ОБАВЕШТАВА РОДИТЕЉЕ И УЧЕНИКЕ

1) Бесплате уџбенике добијаће ученици из социјало /материјално угрожених породица примаоци  социјане новчане помоћи;

2) Бесплатне уџбенике добијаће треће и свако наредно дете у породици које је у систему школовања u РС;

3) Ученици са сметњама у развоју или инвалидитетом (ИОП 1 и ИОП 2);

4) Ученици са сметњама у развоју и инвалидитетом (ИОП1,ИОП2) ,али имају потребу за прилагођеним уџбеницима (увећан фонт,Брајево писмо,електронски формат)

УЧЕНИЦИ ДОБИЈАЈУ ОСНОВНИ УЏБЕНИЧКИ КОМПЛЕТ.

КЊИГЕ РАДНОГ КАРАКТЕРА НАРУЧУЈУ ПРЕКО ШКОЛЕ.

ДОКУМЕНТАЦИЈА  КОЈУ РОДИТЕЉИ ПОДНОСЕ ПРИЛИКОМ ПРИЈАВЕ ЗА УЏБЕНИКЕ ПО ЈЕДНОМ ОД ОВИХ ОСНОВА СУ :

1) ЗА КОРИСНИКЕ СОЦИЈАЛНЕ НОВЧАНЕ ПОМОЋИ:

- ЗАХТЕВ   (УЗИМА СЕ КОД СЕКРЕТАРА ШКОЛЕ)

- КОПИЈА РЕШЕЊА КОЈИМ СЕ УТВРЂУЈЕ ПРАВО НА ОСТВАРИВАЊЕ  СОЦИЈАЛЕ НОВЧАНЕ ПОМОЋИ

2) ЗА ТРЕЋЕ И СВАКО НАРЕДНО ДЕТЕ У ПОРОДИЦИ:

- ЗАХТЕВ  (УЗИМА СЕ КОД СЕКРЕТАРА ШКОЛЕ)   

- ПОТРДЕ ОБРАЗОВНО-ВАСПИТНЕ УСТАНОВЕ О СВОЈСТВУ УЧЕНИКА ИЛИ СТУДЕНТА И ПРИЛАЖЕ СЕ ЗА СВАКО ДЕТЕ, СЕМ ЗА ДЕЦУ КОЈИ СУ УЧЕНИЦИ ШКОЛЕ;

3) ЗА УЧЕНИКЕ СА СМЕТЊАМА У РАЗВОЈУ И ИНВАЛИДИТЕТОМ,КОЈИ ОСНОВНОШКОЛСКО ОБРАЗОВАЊЕ СТИЧУ ПО ИНДИВИДУАЛНОМ ОБРАЗОВНОМ ПЛАНУ (ИОП-1 и ИОП-2),

- ЗАХТЕВ КОД СЕКРЕТАРА ШКОЛЕ

РОК ЗА ПРЕДАЈУ ЈЕ 1. март 2021.год.


19.12.2020.

KУЛТУРНИ ЦЕНТАР "СРПСКА КУЋА" традиционално је објавио песме ученика  4-4 разреда наше школе, са циљем да ђаци обогате постојећа сазнања, заволе и стварају поезију. Васпитни циљ је развијање љубави према матерњем језику и потреба за неговањем, унапређивањем и подстицањем креативног писања, богаћење репродуктивне и стваралачке маште и јачање чулног, језичког и литерарног сензибилитета. Млади песници су Филип Миленковић, Лола Драгићевић, Андреј Томић, Огњен Зубић, Марјан Неранџић и Нева Рашић. Поносни смо на њих.


24.11.2020.

AКЦИЈА ДОБРЕ ВОЉЕ

Поштовани родитељи и колеге,

Школска 2020/21. година је донела бројне изазове и новине. Као једна од њих је организација наставе на даљину, поред непосредног рада у просторијама школе.  Анализом стања, дошло се до сазнања да одређени број ученика нема одговарајућу техничку подршку, преко које би могли да несметано прате наставни процес и квалитетно уче у новонасталим околностима. ОШ ''Нада Поповић'', Крушевац организује акцију обезбеђивања минималне техничке опремљености за све ученике школе под називом ''Рачунар за сваког = учење за све''. Позивамо вас да се прикључите акцији и донирате технички уређај (рачунар и/или рачунарску опрему, лаптоп, таблет или мобилни телефон), који више нећете користити.

Пријаву донације можете извршити преко одељењског старешине, ако сте родитељ, или на мејл школе This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Рок (оквиран) је крај децембра, 2020. године.

 У нади да ћемо се сви, сходно могућностима, одазвати


MICROSOFT TEAMS

MICROSOFT TEAMS - виртуелна учионица је место где наставник може са ученицима поделити све потребне материјале за учење и дати им детаљна упутства за самостални рад у оквиру виртуелног одељења. MICROSOFT TEAMS омогућава једноставну и брзу комуникацију са ученицима целог одељења путем обавештења, комуникацију са појединим ученицима или приватну комуникацију путем чата. MICROSOFT TEAMS омогућава и групне видео позиве и предавања са приказом слајд презентација, задавање домаћих задатака и тестова.

Упутство за наставнике

Упутство за ученике

Видео упутства за коришћење овог програма можете видети овде


РАСПОРЕД ПРЕДАВАЊА НА РТС КАНАЛИМА

РАСПОРЕД ПРЕДАВАЊА НА РТС КАНАЛИМА

Сва пропуштена предавања можете наћи на РТС ПЛАНЕТИ.

Додатни материјал за све разреде можете да преузмете на порталу за учење на даљину 


04.09.2020

Почетак школе - изазови и шта са њима....

Поштоване колеге,

Још једна школска година је почела... Ова, ипак, нешто другачија - изазовнија. Као саставни део измењене стварности, намећу се нека нова правила и у просторијама школе. Једна од њих су ношење маски и физичка дистанца.

Као нешто ново и неуобичајено у средини каква је школска, потребно је учинити све (пре свега, мислимо на родитеље и запослене у школи) не би ли се са свим новинама деца, на прави начин, суочила и преживела. Бројна питања и недоумице са којима се суочавају, бројни нови и/или појачани стари страхови који ''трепере'', помешана осећања која се, притом, јављају (несигурност, брига, туга, нервоза, збуњеност, претерана еуфорија,...) биће превазиђени само ако, сви заједно, свако из свог угла деловања, адекватно препознамо и одговоримо на њих. У наредном периоду, приоритет ће бити на психосоцијалној подршци упућеној, пре свега, директно ученицима, а упоредо и родитељима - породици и запосленима у школи.

Деци треба прићи стрпљиво, уз пуно уважавање и поштовање, поштујући нека основна начела:

  • најважнија је комуникација са децом, разложно и реално им представити тренутну ситуацију и значај придржавања препоручених мера, не ''маскирати'' нити улепшавати стварност,
  • усмеравати децу на рутинске радње и унапред утврђене активности, са утврђеним распоредом, како код куће, тако и у школи,
  • будите адекватан пример својим ученицима кроз мисли, осећања и реакције (понашања) које спроводите - како ви управљате процесом испољавања властитих осећања, деца ће, кроз посматрање, чинити то исто; такође, како и колико се ви придржавате одређених мера, утицаћете и на њих да чине/не чине исто,
  • припадање вршњачкој групи и учење идентификацијом је пресудно за ученике у овом тренутку и уједно олакшица нама старијима, ако ове сегменте дечјег развоја на прави начин искористимо,
  • подстичите да деца буду повезана на безбедан начин одржавањем контаката путем друштевних мрежа (на шта ће вам бити веома захвална!), не би ли се створио осећај иоле нормалног функционисања и омогућило веома важно место за размену и интеракцију; социјална дистанца се на тај начин превазилази или бар ублажава,
  • ослушкујте и посматрајте своје ученике, на сваку неуобичајену промену у било ком сегменту функционисања, одговорите и одреагујте, прво сами, а ако сматрате да нисте допрели на прави начин и/или вам је потребна помоћ и подршка, потражите је (то је, у овом тренутку, веома значајно и корисно),
  • у школи, сви се, кроз целоживотно учење, трудимо и дајемо пример - овладавањем новим технологијама и начинима учења, доступним новим генерацијама 21. века,
  • улоге запослених су, сада, вишеструке и потребно је мудро и разложно проценити приоритете и сопстевене капацитете и, сходно томе, бити од користи, деци, пре свега, а уједно и родитељима и колегама (организација на нивоу сваке јединице - одељења, самим тим и целе школе, договорених правила и норми, временско-просторне динамике, активности, мора бити адекватно вођено и исти се, морају поштовати, без изузетака); свест о сопственој, појединачној улози и значају треба бити на завидном нивоу, не би ли све протекло без већих траума у целини,
  • бити све време у комуникацији и са родитељима, при чему давати јасне, прецизне и недвосмислене информације и инструкције у вези са дешавањима на нивоу школе и конкретним дететом.

Оно што је важно је да школску средину, уз нас као особе од поверења и важности, поново доживе као сигурно, безбедно и природно место, са свим редовним активностима, које чине живот и рад у школи. Биће потешкоћа, односно изазова, са којима ћемо се свакодневно сусретати, али, којима смо вични и дорасли да их, заједно, решавамо. Такође, за очекивати је да ће деца, на почетку, ненамерно одређена правила и кршити, јер је за њих додир, контакт, блискост нешто нормално, природно, импулсивно, немају развијену самоконтролу коју имамо ми одрасли. Зато бити, на почетку, довољно толерантан и флексибилан, још једном објаснити, образложити, истаћи значај придржавања правила, као и то како прихватити и носити се са стварима које не можемо да променимо.

Чињеница је да и ми одрасли, на све што нам се дешава имамо своја мишљења и осећања, која на одређени, мање или више прикладан, начин истичемо или стављамо до знања. На исте и/или сличне мисли и осећања имају право и природну потребу и наши ученици, и у томе их треба подржати и дати прилику и простор да се чују, виде, искажу на различите, по могућству, конструктивне, активне и адекватне начине. Само тако их можемо придобити за сараднике и партнере у циљу заједничке ''борбе'' на заштити и очувању сопственог здравља, тела, психе,...

За спровођење свих препоручених мера биће потребно, сада и више него иначе - време, стрпљење и упорност, топлина, благост, ентузијазам,... особине којима се они који раде у школи препознају и описују. Деца на промене, углавном много адекватније и примереније одреагују него што то имамо обичај да мислимо, ако им се, наравно, довољно разумно и смислено обрати пажња на значај и важност увођења тих истих промена. Трудити се да до казнене мере и казнене политике не дође (исцрпети све могуће механизме деловања), али, ако дође бити доследан и непопустљив. Такође, трудити се да се не изазове отпор, бунт, револт, да се нађу довољни и нужни разлози функционисања на овакав начин (подела на групе, маске, физичка дистанца, немогућност неформалних окупљања, дружења, забаве,...) на какав су, иначе, навикли, јер само тако их можемо придобити за сарадњу и учење. Имати апсолутно разумевања са задовољењем свих базичнијих потреба детета, укључујући и сигурност, поверење и припадност, јер, тек онда, може доћи на ред задовољење потребе за стварањем и учењем.

У свему не смемо заборавити и на родитеље и, наравно, запослене, који се суочавају са бројним недоумицама, питањима, бригама, осујећењима, фрустрацијама,... Имајмо разумевања једни за друге, бринимо једни о другима, квалитетније се повежимо једни са другима, сада, опет више него иначе, показати солидарност и колегијалност како би се довољно квалитетно и професионално одговорило на све захтеве који се, из дана у дан, постављају пред свима нама. Одредити приоритете, направити реалне планове, малим корацима сваког дана, по мало, реализовати их и чинити да се, пре свега, осећамо сви пријатно и добро на радном месту, јер само тако можемо да будемо у функцији својим ученицима и родитељима и сврсисходни себи самима. Искуства, каква - таква, већ имамо у претходном периоду (изолације и наставе на даљину), потребно их је анализирати и преиспитати, искористити она која су већ дала одређене ефекте, резултате, а касније, по потреби, мењати их, додавати, обогаћивати... Радити на смиривању тензије, нелагодности и страха који, реално, постоје и код одраслих, усмеравајући на добро познате и опробане активности у школи, којим владате.

Приоритет, у овом тренутку, треба да буде да очувамо ментално здравље свих нас, а пре свега осетљивије популације - деце, не би ли, за почетак и пре свега, остали физички здрави и још дуго у просторијама школе - природн(иј)ој средини свих нас.

ОШ ''Нада Поповић''

Крушевац

 ''Не можете да контролишете ствари које вам се дешавају, али можете да контролишете свој став према ономе што вам се дешава и тако господарите променама, уместо да дозволите да промене господаре вама.''

Brajan Trejsi


28.08.2020.

OБАВЕШТЕЊЕ ЗА РОДИТЕЉЕ БУДУЋИХ ПРВАКА

Поштовани родитељи будућих првака,

Први сусрет будућих ученика 1. разреда школске 2020/21. године и учитеља организоваће се у недељу, 30.08.2020. године на пич терену школе, по следећем распореду:

        * одељење 1/1 и 1/2 у 1600 часова

        * одељење 1/3 и 1/4 у 1700 часова

        * одељење 1/5 и 1/6 у 1800 часова

Ученик долази у заказани термин у пратњи родитеља, уз обавезно коришћење заштитних маски (за ученике  и родитеље).

После кратког обраћања директорке Школе, ученици ће ући, у пратњи својих учитеља у кратким временским размацима, у просторије школе, поштујући, притом, све предвиђене мере заштите.

Настава почиње у уторак, 01.09.2020. године (по групама) у трајању:

* 1. група једног одељења од 730 до 1005 часова

* 2. група једног одељења од 1030  до 1210  часова

Родитељски састанак са родитељима ученика будућег 1. разреда одржаће се у уторак, 01.09.2020. године (по групама) у терминима:

* 1. група једног одељења у 1730 часова

* 2. група једног одељења у 1830 часова

* Обавештење у вези са тим у ком конкретном одељењу је Ваше дете, добићете путем СМС/Вибер поруке у петак, 28.08.2020. године.

За све нејасноће у вези са уписом ученика обратити се стручним сарадницима Школе.

Радујемо се што ћете нам бити партнери у образовању и васпитању Ваше деце.

С Р Е Ћ А Н     П О Ч Е Т А К !


28.08.2020.

Мере смањења ризика уноса корона вируса у школску средину

• Ученици, наставно и ненаставно школско особље не треба да долазе у школу уколико имају повишену телесну температуру и/или симптоме респираторне инфекције.
• Родитељи треба свако јутро да провере телесну температуру својој деци пред полазак у школу.
• Наставно и ненаставно школско особље да провере телесну температуру пред полазак у школу.

Одржавање физичке дистанце

• Одржавати физичку дистанцу са другим особама у школи од најмање 1,5 метара.
• Боравак у учионицама треба да буде највише 15 ученика/ца са обезбеђеним 4м2 по детету и по једно дете у свакој клупи.
• Едуковати ученике, наставнике, школско особље о значају одржавања физичке дистанце за спречавање ширења инфекције (пред почетак/на почетку школске године, час одељенског старешине искористити за едукацију ученика, као и одређене часове физичког и здравственог васпитања. Поставити видна обавештења/постере о одржавању физичке дистанце.
• Препоручује се да ученици не мењају учионице односно да се настава за један разред одвија у истој учионици.
• Потпуно обуставити све активности код којих је могуће појачано стварање аеросола (певање, викање, спорт, навијање), што би значило да се на часовима музичког не пева, нема проба школског хора, на физичком нема колективног спорта, а за индивидуалне спортове (гимнастика и сл.) треба проверити услове (величина сале, могућност природне вентилације и сл.
• Наставу физичког васпитања организовати на отвореном када год је то могуће и реализацију наставног програма тако да се избегне блиски контакт односно одржи физичка дистанца од најмање два метра у свим правцима. Уколико се часови организују у сали за физичко обезбедити наставни програм који ће омогућити одржавање физичке дистанце. Уколико сала има два улаза искористити их за поделу ученика у групе у циљу смањења гужве. Пре и после сваког часа неопходно је дезинфиковати заједничке предмете (справе, лопте и сл.), очистити/опрати салу и проветрити је.
• Саветовати ученике да не стварају гужву у свлачионицама већ да буду стрпљиви и сачекају свој ред према инструкцији наставника тако да се обезбеди 4 м2 по ученику. Уколико је могуће, организовати наставу са мањим бројем ученика.
• У периоду непосредно пре и после наставе и између школских часова (мали и велики одмор) у школи и дворишту школе не стварати гужве.
• Особе које доводе децу у школу не улазе у школу већ децу прате до улаза у школску зграду или до капије школског дворишта где децу млађег узраста преузима дежурни учитељ/наставник и обавезно носе заштитну маску тако да покрива нос, уста и браду.
• Одржавање физичке дистанце међу ученицима неопходно је и током малих и великог одмора. Препоручује се да ученици проводе велики одмор на отвореном (у школском дворишту) кад год то временске прилике дозвољавају.
• Организовати коришћење тоалета тако да у тоалет улази онолико деце колико кабина има, а да се испред тоалета чека у реду са поштовањем физичке дистанце од најмање једног метра.
• Не спроводити прославе у објекту (приредбе), као ни организоване групне посете местима где се очекује окупљање већег броја особа, излете и др.

 Ношење маски

- Школско наставно и ненаставно особље све време боравка у школи треба да носе маске.
Ученици:
- Маску ученик треба да носи при уласку у школу па све до доласка до своје клупе.
- Маска се обавезно користи и приликом одговарања и сваког разговора.
- Маска се обавезно користи и приликом било којег кретања ван клупе, приликом одласка на одмор или тоалет.
- Препоручује се да ученици све време боравка у школи носе маску, али она се може одложити у периоду када ученик седи у својој клупи и слуша наставу.
- Током боравка у школи могуће је да се користи било која маска (хируршка, епидемиолошка или платнена), али она треба да се користи на исправан начин тако да покрива нос и уста.

Разно

Нет. кабинет

Чувам те

Micro:bit

Летопис


  Ломничке борбе 7, 37000 Крушевац, Република Србијa

  Тел: 00 381 37 3547610, 00 381 37 3501520

  Факс: 00 381 37 3102610

  E-mail:  [email protected]


                                                                           Copyright © 2022. All Rights Reserved. www.nadapopovic.edu.rs


Пратите нас на: